Saturday, March 16, 2019

My Photo Keyboard app helps you to set your photo as keyboard background

My Photo Keyboard app helps you to set your photo as keyboard background
میری تصویر کی بورڈ اپلی کیشن آپ کی تصویر کی بورڈ پس منظر کے طور پر قائم کرنے میں مدد کرتی ہے.

میری تصویر کی بورڈ آپ کی لوڈ، اتارنا Android کی بورڈ کو خوبصورت موضوعات کے ساتھ اپنی مرضی کے مطابق بنانے کا آلہ ہے. میری تصویر کی بورڈ اس شاندار درخواست ہے جسے آپ اپنی اپنی تصویر کو کی بورڈ پس منظر کے طور پر مقرر کرتے ہیں. میری تصویر کی بورڈ مختلف زبان، فونٹ سٹائل، موضوعات، لغات اور ترتیبات فراہم کرتا ہے.

میری تصویر کی بورڈ 500+ نیا GIF اور 1،000 سے زائد ٹھنڈی اسٹیکر اور ایمجسی آرٹس فراہم کرتی ہے. میری تصویر کی بورڈ 2019 ء میں 10 ملین موجودہ صارف میں بہترین ایپ ہے.

یہاں میری تصویر کی بورڈ اپلی کیشن آپ کی اپنی کی بورڈ کو اپنی مرضی کے مطابق بنانے میں مدد کرتا ہے اور اپنی تصویر کو کی بورڈ کے پس منظر کے طور پر بہترین سامنے کیپڈ حروف کے ساتھ مقرر کرتی ہے.

میری تصویر کی بورڈ 2019 = رنگین کی بورڈ تھیم + ایمیموکی کی بورڈ + ایموٹونٹ کی بورڈ + سمارٹ کی بورڈ + کٹی کی بورڈ + منین کی بورڈ + متحرک کی بورڈ + لائیو کی بورڈ + میری تصویر متحرک کی بورڈ.

میرا تصویر لائیو کی بورڈ پورے آلات اور سبھی اطلاقات کے لئے ہوتا ہے.
اپنی پسند کے طور پر اپنی کی بورڈ بہت خوبصورت بنائیں.
ایک سے زیادہ تھیم سپورٹ اور آپ کو کھیل سٹور سے تمام موضوعات ڈاؤن لوڈ کرسکتے ہیں.

لوڈ، اتارنا Android کے لئے کی بورڈ.

استعمال کیا جاتا ہے؟
1. کھولیں اپلی کیشن میری تصویر کی بورڈ.
2. میری تصویر کی بورڈ کو فعال کرنے کیلئے "فعال" بٹن منتخب کریں.
3. میری تصویر کی بورڈ پر "سوئچ" بٹن سوئچ کو منتخب کریں.

خصوصیات:-

✿ سیٹ تصویر گیلری، نگارخانہ اور کیمرے سے.
✿ سیٹ کریں مختلف اقسام کے موضوعات.
✿ 1500 + اموجی سے لطف اٹھائیں.
✿ Emoji Art بیٹریاں اپنے دوستوں کو بات چیت کے لئے.
الفاظ پر ✿ ایموجی کی پیشن گوئی.
✿ اپنی انگلی کی بورڈ پر سوائپ کریں اور تیزی سے ٹائپ کریں.
✿ آٹو جادو کی سہولت چیک کریں.
✿ اگلا لفظ پیشن گوئی.
✿ زمین کی تزئین اور پورٹریٹ کی بورڈ پس منظر الگ الگ سیٹ کریں.
✿ 50 + زبان کی حمایت کی.
✿ 60+ فونٹ سٹائل کی حمایت کی.
✿ سانچہ سہولت فاسٹ شیئرنگ کے لئے. نئی مرضی کے مطابق اپنی مرضی کے سانچے کو شامل کریں.
کی بورڈ سے ✿ براہ راست گوگل سرچ.
Direct براہ راست رابطے کی بورڈ سے اشتراک کریں.
لفظ کا انتخاب، کٹ، کاپی، ماضی، گھر، اختتام، ٹیب وغیرہ کے طور پر ✿ لفظ ترمیم سہولت
✿ کی بورڈ اونچائی کی ترتیب.
✿ کی بورڈ فونٹ رنگ سیٹنگ.
✿ کی بورڈ کلیدی آواز، کمپن وغیرہ کے طور پر ترتیب کو دبائیں.
ٹیبلٹ کے لئے ✿ لے آؤٹ ڈیزائن.
✿ ٹائپ کریں
سماجی ایپس میں شیئرنگ کے لئے ✿ GIF اسٹیکر.
✿ ڈاؤن لوڈ، اتارنا فونٹ اور فینسی فانٹ کی قسم کی سہولیات فراہم کی.
✿ ایموجی کی پیشن گوئی.
✿ مختلف کلیدی آوازیں.

میری تصویر کی بورڈ بھی لوڈ، اتارنا Android کے لئے کی بورڈ کے طور پر جانا جاتا ہے، لوڈ، اتارنا Android کے لئے تصویر کی بورڈ،
اپنی تصویر کی بورڈ نیا، میری تصویر کی بورڈ کی نئی 2019، لائیو کی بورڈ مرکزی خیال، موضوع، متحرک کی بورڈ مرکزی خیال، موضوع، لائیو کی بورڈ پس منظر، لائیو متحرک کی بورڈ لائیو، میری تصویر کی بورڈ، ایم کیو ایم، ایمیزی کی بورڈ کے ساتھ، لوڈ، اتارنا Android کے لئے، آئی ایم او آئی کیو کی بورڈ، فوٹو کی بورڈ مبدل، تصویر کی بورڈ مرکزی خیال، موضوع وغیرہ.

ہم کسی بھی ذاتی معلومات کو جمع نہیں کریں گے.

کی بورڈ کے نئے تصور کا لطف اٹھائیں.
  شکریہ!

0 comments: